tirsdag 3. februar 2009

Kreativ!

Nå skal Ida forsøke å være kreativ!Hehe...har fått tak i en masse blonder og hekleborder, både gamle og nye, så så fort jeg får tid en dag blir det oppfriskning av oppvaskehåndklær, duker og badehåndklær!
Utrolig opptatt for tiden, da korpset detar i NM i brass denne uka, men neste uke kommer fort, og da er det inventarforfriskning som står for døren tenker jeg! Har planlagt hvordan jeg skal pusse opp gangen til våren også, og gleder meg skikkelig til å komme i gang. Må bare bli såpass varmt at jeg får plussgrader i yttergangen først....kremt...men nærmer seg våren med stormskritt nå! Kjøpte foresten ny blomsterplukke-kurv i går, så nå venter mann på grønnere tider...;)

1 kommentar:

  1. Det er noen som ser lyst på den kommende tiden... Hehe... Ikke noe her som minnet om vår da vi våknet til -20 i morges. Sikkert ikke noe bedre hos dere, for hørte farmor sa det var -21 hos dem på lillehammer idag...

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!